The point to wake up

 Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua pembaca.

lama tak dengar cerita korang.. 

hahaha mana ada pembaca masalahnya hmm... 




dah kekok rasanya  nak menaip panjang-panjang seperti dulu. Nad rasa makin lama makin bosan dengan kehidupan kali ini. tapi Alhamdullilah masih survives. 

okay i will tell you about myself for the past 1 years. 

Untuk covid 3.0 ni rasanya susah nak cakap. Pekerjaan pun dah ditangguhkan.

1. So, right now. i don't have any works . yah! that was my some miserable things that i get right now. Covid pun makin meningkat eventho i already fully vaccination last month. hehehe i dapat sinovac. Alhamdullilah tak sakit pun. Semuanya baik2 belaka. Bengkak pun tak. Its great!!!! Rasa seronok pulak fikir g vaksin sbb dah lama tak g jalan-jalan lol 😜

2. Nad berhenti kerja bulan 5 hritu. sebulan jugak unemployed a.ka penganggur sementara. So, around bulan 6 tu nad start kerja. lepastu bulan 7 tu ditangguhkan kerja sampai skrg. So, mmg koyak jugak hati ni fikir mcm mana nak teruskan hidup. Dah terpaksa teruskan hidup dgn rembat duit simpanan sendiri. 😪😭

3. Mari kita menuju ke perasaan dan hati.

Dalam setahun i know 5 orang. But yang stay sampai sekarang seorang je. 

and i crushing him for two years now.

first guy i meet from facebook . majoriti semua dari facebook haahaha lol

Nama dia Ayen, seorang photograher and have saham lah kat company tu. but i dont know, aku tak rasa sekufu dan hati aku tak ada kat dia. 

Next guy, dia ni aku tak kenal sgt sampai nama pun tak berapa ingat . Jaz kot. Sekali jumpa je pastu ghosting aku terus. lagipun aku tak minat dia pun  hahahaha

yang ketiga is  akhmal, dia budak pahang tapi sampai skrg tak jumpa. tapi dialah yang contact sampai skrg. tapi ngam dgn dia ni. tak tahulah kenapa

yang ke empat, Haziq. dia ni aku bengang tahap tak tahulah. Aku rasa sebab aku betul2 dah minat dia. Sampai lepak pe semua. Aku sanggup tau extend balik lambat. Pergi date dgn dialah aku tak boleh lupa sbb walaupun sekejap tapi tempat yang dia bawak semua cantik2. lol damn! dah2 aku fedup bila baca dgr nama dia.

Yang kelima, Azrai. Dia ni potensi tu besar. Sanggup tolong aku untuk program tolong orang. Dia mmg baik dan aku tahu dia minat aku. tapi sayang, hati aku dah terikat pada orang yang aku tak pernah tgk ni jugak. 

So, totally hidup aku penuh tanda tanya dan penuh jawapan 'ENTAH'.

tu jelah kot untuk story harini. dah mengantuk, pukul 2 pagi time menaip ni. 

Selamat Malam


Comments

Popular posts from this blog

Tiada Pena, IT Jadi Peneman...

TOP 6 Malay Drama

Jom Join WhoHAA