Tiada Pena, IT Jadi Peneman...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera para hadirin hadirat semua..(ceh mcm nak perbahasan pulak : P)
sebelum memulakan perbicaraan nad mulakan dgn Bismillahirohamanirahim..
jgn lupa tinggalkan komen anda di cbox...


Okey, harini nak buad tajuk Alamak x boleh, nak buad tajuk, arhhh! x boleh jdi aq buad jew tajuknieh sbb banyak nak storymorrie nie.. hehehehe

mula2 nak  citer debaran PMR semakin dekat serius takut!! arhh T.T tapi perlu kuat kan diri dan penuh kan semangat.. kerja khursus sejarah dah mula , bm lak dah antar.. sejarah kitorg patut nya ade lawatan bayar RM _ _. 00 (secret) tapi x pegi coz aq wat tajuk laen..hehehe Insya Allah klu ade gambar g tmpat uwh aq upload jgn risau keyh ! XP *bajet jerk kan? 


kedua ialah perkara memalukan lah jugak... BOCOR rahsia!!!!!!!!!! aq citer kat kwn aq sal .................... hahahaXD kitorg same2 bagi tau sape ........................... , nthen dier ungkit2 benda same... serius wat aq segan..... aduhai!!


yang ketiga aq asik gelak arini serius lawak... kawan aq wat lawak tahap " kebabeng" pasni aq nakcari ape kwn aq gelak kan sangat!! nyeh nyeh~


okeh tu jew topik ari nie Assalamualaikum semua dan terima kasih kerana melawat !


Comments

Popular posts from this blog

Jejaka/lelaki Idaman

New life and new feeling

Without You !