“Saya Nak T-Shirt I Love Korea Dari UzairOthman.com” .

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera All my frenz and all blogies sblum pembicaraan yg bermula saya mulakan nya dengan Bismilahirohmanirahim.. 

Hah! kompius kew tgk tajuk uwh???

hehehehe.. saya terjumpa " contest " ni kat TWITTER by www.uzairothman.com
saya pown stalk lah , nak tgk ape benda dpt..saya tgk brg dia pown leh thn n saya nak t-shirt tuh.. 

saya pown minat cerita2 korea dan tempat2 kat sane nmg unik  sbb tuh saya nak sgt menang dlm contest ni dpt gak rasa barg dari korea..


                                                     nilah Abg uwh ... handsome ark??

Saya Tak pernah pergi sane.. ;(  Yelah saya seorang pelajar sekolah mne mampu.. kumpul 3 tahun baru dapat agaknyer..(dah abeh sekolah pown)

Jadi Korg klu nak join.. join lah ! adat lah ,kalah menang kan? .. saya x kisah dan saya galakkan korg masuk sekali.. okey tuh jew ..Hope Menang T-Shirt tuh , sempat agi tuh :P hohoho
okey tuh je Assalamualaikum........ 

Comments

Popular posts from this blog

Tiada Pena, IT Jadi Peneman...

Jom Join WhoHAA

Jejaka/lelaki Idaman