New Beginning that i can't archieve yet

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera (Peace upon of you)...

dear my old friends and All blogger ;)

Hasil carian imej untuk black and white lonely



Dah lama betul tak update blog. I'm on the way to graduate ;') 
But sit still i cant be what i wanna be .
i wanna do .

Btw . The Story that i wanna to told you guys is about my feeling .

Nad rasa , nad terlalu bodoh dan terlalu pemendam.
Sakitnya menjadi seorang pemendam perasaan selama bertahun-tahun.
Hanya paparkan wajah senyuman padahal hati nad ni sakit.


Rasa macam terlalu banyak hikmah yang berlaku pada diri sendiri . Dalam beberapa tahun ni,
Berita yang paling Nad rasa kecewa ialah penyakit yang berlaku pada diri sendiri :),
Pendam kesakitan ,
Pendam Perasaan ,
Rasa Ketidak layakan ,
Rasa beratnya bahu ni menanggung .

Aku teruskan senyuman aku  dalam kelukaan . Haihh nak nangis pulak kat sini. 
Tahan nadia , tahan lah dengan senyuman mu.


kuatkan lah hati kau dengan doa dari kedua ibubapa mu.
Kadang-kadang aku rasa sepertinya aku terkena depressed .
Rasa menyusahkan orang.
Aku sangat sensitif .
Sehingga tak dapat meluahkan perasaan .
Tambah pula, aku selalu gagal dalam masalah perasaan ni.
HAAHAHAHAHA, 

Cinta selalu tak menyebelahi aku.
entah macam mana orang yang tidak kenal aku ,suka aku pun tak tahu?
lambat laun mereka akan tinggalkan perasaan yang membohongi diri mereka sendiri. 
Dah kenal selalunya mereka akan blah je

Aku kerap berbohong pada perasaan aku sendiri.
Tak mahu meluahkan apa yang terbuku diminda.
Hahaha
Bukan mudah baik pun kalau masalah hati ni.

Teringat kata-kata pakcik tu.
"Mana lah orang  nak terima orang yang bermasalah ni"
kata-kata lecturer aku pun sama jugak.
"Lelaki mesti nak pilih perempuan yang ok baik semua laku , kalau sakit ada ke yang nak?"

Aku cuba lupakan ayat tersebut 
tapi aku tewas dengan diri sendiri.

Aku memang seseorang yang terlalu sensitif bila berbicara . 
terlalu mudah membantu ,
walaupun aku tahu ,
Akhirnya mereka mengkhianati aku sekali lagi.

Maaf , aku agak beremosi ketika menulis entri baru ni. 
Tapi inilah aku .
inilah yang aku simpan.
impian aku terkubur dengan cita-cita.

Sakit aku ini 
"Entah bilalah akan sembuh .."
memanglah ini takdir ,
tapi jika tiada pembantu aku dekat sini.
aku akan terus hanyut ,
terus sakit.







Comments

Popular posts from this blog

Jejaka/lelaki Idaman

Misi Berjaya!!

Kebiasaan dan membiasakan.