New life and new feeling

Assalamualaikum & selamat sejahtera
dannnn selamat malam kepagi


Ya Allah dan berhabuk sis punya blog uhukss..


I wanna stories about myself back.
if you guys first time baca blog guee!
I'm nadia and you must know me as Nad/gadis98/naddyoe and else

Now, I'm 19 years old . werhh kejap masa berlalu!

and jelas saya masih mengharapkan jejaka impian seperti post yang lepas sebab SINGLE lagi till now muahahaha :'( #sajaboldkan

ok ! sebenarnya saya sangat rindukan zaman social network fever sebab nilah tempat saya berkhayal. tempat saya menulis menaip hahhaa...

MAKIN BESAR , MAKIN PENAT!
MAKIN DEWASA , SEMAKIN HILANG KEGEMBIRAAN!

I donno why , I want to talk about this.

maybe sebab sedih.
sedih dengan kehidupan yang bermacam-macam konflik.
I really don't want this types of life. sakit werh!!!
Ok, act saya tgh cuti semester .
dan tengah sambung belajar disalah satu IPTA di MALAYSIA.
pointer saya jatuh merundum bak jatuh ditimpa tangga perghh BM hakak power lagik!
saya geram gak bila orang Tanya
"Werhh Nad kau amek Course apa?"
sebab panjang sangat nak disebut huhh -_-''

saya amek course Kejuruteraan elektronik komunikasi under jabatan elektrik .

hakak letrik shayang2 shemua #acahmacamadaorangbacaje :')

I wanna start my old stuff back.
hope you guys sokong hakak dari belakang ok?

sis belanja gambar kali ni.
takpernah post my gambar langsung kat sini .

Sincerely
Gadis blogger (Nad)

if korang berminat nak tahu lebih lanjut . Dm saya atau cari diInstagram yer .
Thank you :)


Comments

Popular posts from this blog

Jom Join WhoHAA

Tiada Pena, IT Jadi Peneman...

TOP 6 Malay Drama