~Kongsi (1)~

Assalamualaikum..

pagi2 bute neh sempat agi aq update blog nieh! aq sebenarnya nk cite pasal movie Drama yg aq suke tengok taiwan , korean, japanese,melayu & lain2 heheheXD xpi x der lah semua nk tunjuk right? bile2 nnty tunjuk lagi okeh?? kali ni aq nk tunjuk 4 terbaru lah jugak aq tengok..

                                                                    Miss Rose
arh!! cite nieh best! hero dier pown handsome, heroin pown lawa! citer dier bnyak konflik gak.. hurm tak tgk sampai abes lagi.. jom pegi tgk kat epdrama pown boleh tgk :)

                                                            Full House take 2
heheXD ramai yg menyangka cite ini dibintangi oleh rain kan?? tapi sbnrnya hero dan jln cerita juga sudah berlainan! cite ni best sebenarnya x tgk x tau right?? hero dier handsome sebnrnya (no min woo ) tpi dier kan kene blkun ikut watak kene lah buad rambut cam 2..ape2 pown tengoklah~

                                                                  Akumu- Chan
Timme to cerita jepun lak.. citer ni paling terbaru diantara diatas yg aq tgk.. cite ni pown baru keluar.. citer tentang kanak2 yg mimpi kanak2 ini banyak berlaku.. jadi dia meminta pertolongan cikgu dia yg hipokrit dpn guru dan murid2nya.. tpi jgn salah sangka cikgu nie baik okey?? hehe tgk jgn x tgk *aq pon bru ep 1 :P 


                                                            Rich man Poor Woman  

arhh!! citer nieh best!.. ni dh lama aq abeh tgk*taun nie citer ni berkesahkan tentg seorg lelaki kaya yg arrogant pada mulanyer tpi dier berubah apbla berjmpa prmpuan ni ketika prmpuan ni menemu duga dtmpt syarikat lelaki ini.. hek2 x leh bgi tau bnyak2 tkt salah info lak..tgk sendiri baru tau oke??


                       tuh saje tuk arini.. tq 4 read nnty klu aq terlebih rajin aq update lagi okeh?? byebye

Comments

Popular posts from this blog

Jejaka/lelaki Idaman

New life and new feeling

Misi Berjaya!!