Tips ;)

Assalamualaikum & selamat sejahtera..
nad mulakan pembicaraan dengan bismilahirohmanirahim..
sebelum baca topik ni , korg jgn lupa tinggalkan jejak anda di "The Words" & jgn lupa memollow oke ^^

oke! hei ape kabar korg sume??sihat? nad disini alhamdullilah sihat hehe:)
dah brpe hari nad x on9 bloggies nieh!
harini nak bagi tips2 yg Insya Allah boleh digunakan...

tips2 berlainan tuk arini..

1) Tips Muka
----tepung jagung,air panas,asam jawa-----
mula2 amek air panas nthen korang masukkan  asam jawa*pastikan buang biji oke?
pas2 korg letak tepung jagung .. kebelakang jap air tuh jgn banyak sangat oke? pas2 kacau sampai tepung x jadi ketulan... nieh untuk muka jadi buat macam mask letak kat muka tunggu sampai kering baru basuh yer~ ..^_^

2) Tips hati
hati nieh nak bagi bersih ialah solat ,mengaji, dan beramal soleh ler~

3) Tips cinta
hurmm.. jadi diri sendiri dan perbetulkan sifat yang tak baik.. yang penting jangan hipokrit..

4) Tips cemerlang
hurm hurm hurm rajin berdoa kepada Allah.. Rajin baca buku.. hormat ibubapa serta adik beradik.. jgn kedekut ilmu..masa mustajab baca buku ialah 4.30 pagi hingga subuh ..

p/s : oke itu jer x banyak tips2 saya ,yang pasti semua keizinan semua dari Allah ini adalah ikhtiar sahaja okey :)

terima kasih kerana membaca....




Comments

Popular posts from this blog

Jejaka/lelaki Idaman

New life and new feeling

Misi Berjaya!!