The Airport With Love

The Airport With love bab 2


Bermulanya perjalanan di curtin university of technology
‘Maaih , cantik nyer!!’
“Assalamualaikum,awak pelajar sini ke?”
‘hah ? Assalamualaikum sape tuh , sape tuh ?’ terus memusing kebelakang dengan kelang kabut
“Waalaikummusalam “ wahh hensemnya orang ni , orang kita ! macam izzue islam pown ade melting laa!
Terdengar sedikit tawa lelaki ini.. siapa dia nie?
“ kenapa pandang saya cam itu? , by the way I am Syah , Mohd Shah Redza.” Menguntum kan senyuman
‘arhh lagi sekali !’
“ouh, haha ape tadi soalannya? Ouh ok ingat aah saya pelajar sini . nak tengok saya kenal ke tak! Tu aje jagan perasan pulak yer”
‘pandai aq cover but gagap lak cakap tadi ‘
‘hurmm pandai gadis ni membalas , dari kampong agak nyer tapi cantik macam Neelofa pown ade mata coklat arh gadis membuat aq tertawan ‘
“nama awak?”
“ouh lupa pulak , saya Zara . Nur Aizara”
“baru sampai kew?”
“tak lah dah lama dah , pukul 5 pagi tadi tapi dalam mimpi lah” ape ko ni wat lawak pulak
“haha, okay. Dah tau room berapa?”
“nope”
“jom saya bantu awak “
“okay “
Tiba di bilik pengetua university curtain
Knock..knock!
“yes, enter now”
“okay”
“sorry sir , this is new student from Malaysia . that name Nur Aizara “
“such a nice day aizara , what can I do for you”
“ I want to know my dorm room , if don’t mine please (tunjuk) for me ?”
“I’m sorry ,  I can’t , I very busy now. But you, yes you are you can?”
“me? Ouh orait “ dengan senyum
“your room at 106 , this is your room keys thank you “
‘sengih lagi encik Shah oiiy ‘
“eyh dah semester berape kat sini?”
“baru lagi baru semester dua , dulu duduk kat mana?”
“kuala kangsar , perak “
“ouh!”muka seperti belum habis bertanya
“aa…awa.k?”shah bertanya
“ye? , ada ape-ape? Saya nak masuk room ni dah sampai dah 106” muka pelik
“tak per lah saya pergi dulu”


sambungan cerita tuh.. interesting x?? hurmm

Comments

Popular posts from this blog

Jejaka/lelaki Idaman

New life and new feeling

Misi Berjaya!!