The Airport With Love

The Airport With love bab 2


Bermulanya perjalanan di curtin university of technology
‘Maaih , cantik nyer!!’
“Assalamualaikum,awak pelajar sini ke?”
‘hah ? Assalamualaikum sape tuh , sape tuh ?’ terus memusing kebelakang dengan kelang kabut
“Waalaikummusalam “ wahh hensemnya orang ni , orang kita ! macam izzue islam pown ade melting laa!
Terdengar sedikit tawa lelaki ini.. siapa dia nie?
“ kenapa pandang saya cam itu? , by the way I am Syah , Mohd Shah Redza.” Menguntum kan senyuman
‘arhh lagi sekali !’
“ouh, haha ape tadi soalannya? Ouh ok ingat aah saya pelajar sini . nak tengok saya kenal ke tak! Tu aje jagan perasan pulak yer”
‘pandai aq cover but gagap lak cakap tadi ‘
‘hurmm pandai gadis ni membalas , dari kampong agak nyer tapi cantik macam Neelofa pown ade mata coklat arh gadis membuat aq tertawan ‘
“nama awak?”
“ouh lupa pulak , saya Zara . Nur Aizara”
“baru sampai kew?”
“tak lah dah lama dah , pukul 5 pagi tadi tapi dalam mimpi lah” ape ko ni wat lawak pulak
“haha, okay. Dah tau room berapa?”
“nope”
“jom saya bantu awak “
“okay “
Tiba di bilik pengetua university curtain
Knock..knock!
“yes, enter now”
“okay”
“sorry sir , this is new student from Malaysia . that name Nur Aizara “
“such a nice day aizara , what can I do for you”
“ I want to know my dorm room , if don’t mine please (tunjuk) for me ?”
“I’m sorry ,  I can’t , I very busy now. But you, yes you are you can?”
“me? Ouh orait “ dengan senyum
“your room at 106 , this is your room keys thank you “
‘sengih lagi encik Shah oiiy ‘
“eyh dah semester berape kat sini?”
“baru lagi baru semester dua , dulu duduk kat mana?”
“kuala kangsar , perak “
“ouh!”muka seperti belum habis bertanya
“aa…awa.k?”shah bertanya
“ye? , ada ape-ape? Saya nak masuk room ni dah sampai dah 106” muka pelik
“tak per lah saya pergi dulu”


sambungan cerita tuh.. interesting x?? hurmm

Comments

Popular posts from this blog

Kebiasaan dan membiasakan.

Jejaka/lelaki Idaman

Kembali Ke Sekolah!!